Dr. Melih Kurtuluş

SDWH Medikal Direktörü

Scripps Memorial Hastanesi, Robotik Cerrahi Epicenter Direktörü

Klinik Doçent, UCSD Robotik Cerrahi Öğretmeni, Sezgisel Cerrah

Melih  Kurtuluş Hacettepe Tıp Fakültesi mezunudur, ardından , Illinois, Chicago’daki Illinois Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde stajını yaparak tıp eğitimini tamamladı. Güney Illinois Üniversitesi Hastanelerinde Kadın Hastalıkları ve Doğum uzmanlık eğitimi sırasında, laparoskopik ameliyatla ilgilenmeye başladı ve Stanford Üniversitesi, Gelişmiş Laparoskopi Merkezinde bir eğitim programına katıldı. Dr. Kurtuluş, ayrıca Da Vinci Robotik Cerrahisinde bir eğitim programı tamamladı ve hastalarına bu minimal invaziv cerrahi seçeneğini sağladı.

Dr.Kurtuluş, ülkede seçilmiş en iyi 23 cerrahtan biri ve diğer cerrahlara robotik ameliyat yapmayı öğreten usta bir cerrah olarak nitelendirilen San Diego’daki tek EPİCENTER Cerrahı’dir.

Dr. Kurtulus, San Diego Kadın Sağlığı’nın tıbbi direktörüdür. Uygulamalarına ek olarak, California Üniversitesi, San Diego’daki tıp fakültesi öğrencilerine eğitim vererek fakültede hoca olarak da görev yaptı. Amerikan Kadın Hastalıkları Laparoskopi Derneği tarafından verilen ve kadınlara minimal invaziv jinekolojik cerrahi konusunda yardımcı olan profesyonel bir organizasyon tarafından Laparoskopide AAGL Başarı Ödülü, çeşitli Araştırma Ödüllerine layık görüldü. Ayrıca “Yılın En Cok Tercih Edilen Doktoru” ödülüne de sahiptir.

Amerikan Kadın Hastalıkları ve Doğum Kurulu tarafından sertifikalandırılmıştır ve Amerikan OB / GYN Koleji, Amerikan Jinekolojik Laparoskopistler Birliği ve Laparoskopik Cerrahlar Derneği’nin aktif bir üyesidir.